Nekad Smyxy | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smyxy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799426162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Smyxy#5727

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1999

Berätta om din karaktär. Namnet är Bert son och han hade en dålig uppväxt hos sin mamma och pappa. Han var en normal unge och hade de perfekt, han hade inte så mycket som ett barn brukade ha. Han älskade att sitta på sitt rum och ta det lugnt . Men en dag när han bara var 11 år gick hans mamma bort i en skjutning, då börja allt gå dåligt i familjen. Pappan blev deprimerad och visste inte hur han skulle klara de. Bert blev helt känslokall och allt de glada av hans personlighet bara försvann. Han började hänga ute länge på kvällarna och han sket i varenda konsekvens. Han pappa slutade bry sig om honom, han var fortfarnde helt förstörd. Bert slutade med sitta inne när han var 13 och börja hänga ute med sina vänner på nätter och kvällarna. Och med de kom även olagliga aktiviteter som t.ex. cykel stölder Sälja knark och annat olagligt och nu är han 22 och mår skit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en mogen person och älskar att spela. Och just unive är en server som man verkligen kan ha kul på när man spelar, De finns liksom alltid något man kan göra i världen. Men jag vill också bli medlem för att kunna nå ännu roligare stunder som t.ex. som kriminell eller annat. Vill kunna göra mer saker på servern och testa nya jobb och pröva att kanske bli kriminell.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vet om att denna servern är en väldigt stor och växande server, och att den är svensk gör den bättre. Jag vill kunna ha tillgång till alla jobb för att kunna få mitt rp mycket roligare.

Hur hittade du Unive? Kompis rekomenderade

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna vara kriminell och ha kul när jag spelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha så kul som möjligt och göra massa olika sorters av rp med vänner och annat folk. och skaffa många vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka