Nekad Smyxy | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smyxy

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799426162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Smyxy#5727

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 1900

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert son och föddes 2 februari 1990. han bodde med pappa åke, mamma lisa och storebror kevin.
Som barn var bert bussig och han älskade att vara med kommpisar. Han gick ur 6an med godkända betyg. När han skulle börja 7an separerades hans pappa och mamma. lisa flyttade till Finland med kevin och åke och bert flyttade till linköping. Pappa fick jobb på polisen och trivdes med jobbet och ibland fick bert var med på jobbet på dagarna.
Men när han började i högstadiet fick han nya kompisar som håller på med mindre brottslighet och en dag när dom var ute och gick så tog en person upp en sten och panga en ruta bert sprang därifrån i tårar av rädsla och då viste han att han ville bli polis. Men sen hände det ett flertal gånger och han började tycka att det var kul så då blev det mer brott och svårt att sluta hålla på md kriminallitet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra till bra rp inom Kriminallitet. jag är mogen för min ålder och och om jag blir kriminell så kommer jag att ha bra rp som om jag blir skjuten eller sånna saker att ha bra rp

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många spelare bra möjligheter då jag har tänkt att börja streama på twitch. och bra rp om man bortser från lallare och sånna som bryter mot massa regler.

Hur hittade du Unive? På fivem swe list och samt på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag vill utvecklas och bli kriminell.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli kriminell, och utvecklas inom rp och att skaffa komppisar och att ha kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka