Nekad Smythan | Medlem ansökning [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smythan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Smyth

Vad är ditt discord namn? smythan#9674

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Elias Karlsson är uppväxt och född i Småland år 2000 med sin Mamma, Britt och sin Hund Ruffe. Han hade en bra uppväxt med mycket hjärta och vänlighet. Elias har haft ett stort intresse för bilar redan som 5 åring och har det än idag. Elias är en rolig och pratsam person i rp världen med intressen som att älska bilar och framför allt snus. Han började snusa redan som 10 åring. Han är en ung man på 21 år som gillar att umgås med sina vänner, speciellt på bil träffar. Hans passion för bilar gör honom till en entusiastisk person som njuter av att vara en del av bil gemenskapen. Snuset finns alltid i hans högra ficka och är en stor del av hans livsstil. Allt som allt är Elias en livsglad person med en stark passion för sina intressen. När saker ting inte går Elias väg, kan han visa ett dåligt temperament. Hans starka passion för sina intressen kan göra honom mycket känslosam och han kan bli frustrerad och arg när ting inte går som han har tänkt sig. Han har kanske svårt att hantera besvikelser och kan reagera impulsivt. Detta dåliga temperament kan leda till konflikter med andra människor, särskilt om han upplever att hans intressen eller rättigheter har blivit kränkta. Detta dåliga sätt att hantera besvikelser är antagligen en svaghet för Elias och något som han behöver arbeta på för att bli en mer balanserad person men annars är han en super trevlig och snäll person som ofta tänker på andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att hjälpa andra på servern att utvecklas inom rp och även förbättra mig själv inom det. Jag kommer bidra med en bra rp nivå som kommer kunna få bra scenarion. Jag vill skaffa ett jobb så det alltid finns hjälp ute på servern när det behövs, jag vill även få ett rykte som en bra person som många kommer känna igen och veta att man finns till hjälp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska köra för sig själv om man säger utan att spela för allas bästa i scenarion till exempel. Så alla har de kul och rp nivå som håller på en bra och hög nivå!

Hur hittade du Unive? Har spelat på servern sen två år tillbaka och har alltid varit en favorit men det var några polare som rekommendera den och jag fastna för den direkt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka