Nekad Smythan | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smythan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Smyth

Vad är ditt discord namn? smythan#9674

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Karlsson och han är 28 år gammal. Villes bakgrund i livet är rätt speciell eftersom det har hänt mycket i hans liv. När han bara var 7 år gammal så dog båda hans föräldrar i en olycka på motorvägen. Efter deras död fick Elias bo hos hans farmor och farfar. Han trivdes bra hos hans farmor och farfar och dem tog väl hand om han. När Elias blev äldre runt 16 års åldern började Ville träffa mer kompisar sent om kvällarna. Ville började där med hitta på med mer olagligheter men insåg snabbt att det inte var något som skulle hålla i längden. Ville är en väldigt glad kille och han tycker om att äventyra och utforska nya ställen. Elias älskar även bilar och han är rätt glad i att fixa upp sin bil om den går sönder. Efter Elias hade gått i skolan började han jobba, Elias var mekaniker när han börja jobba. Elias träffade en gång mycket fin kvinna som hette Ulla. Ulla var Elias första kärlek och även den ända. Elias var förälskad i Ulla och runt 25 års åldern så skaffade Ulla och Elias barn. En kille som dem döpte till Greger. Men tyvärr är inte Elias och Ulla gifta längre idag. Ulla hade tydligen hittat någon ny kille som var bättre än Elias under tiden som va gifta och lämnade då honom. Elias är nu 28 år gammal och vill testa på något nytt. Kanske börja jobba som mekaniker igen, han vill träffa nya kompisar. Han vill även utforska för det är ett stort intresse för Elias gillar och jaga på fritiden. Och att hitta på skit på kvällarna med sina grabbar i sitt lila gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska se till att rp nivån hålls på en bra nivå så gott det går iallafall sen såklart ha olika stora scenarion då jag vill bli polis och testa på hur det är att vara polis. Jag vill försöka göra så att alla har kul och att de inte sker att det är nån som förstör på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att ha kul inte för att man ska vinna alla scenarion eller liknande . De ska vara likt för alla om man säger.

Hur hittade du Unive? Polare visade servern och jag har spelat på den sen några år tillbaka

vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig annars blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka