Accepterad Smythan | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smythan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Smyth

Vad är ditt discord namn? smythan#9674

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Elias Karlsson är en ung man född 1998 och uppvuxen i Småland med sin mamma Karin och hunden Roffe. Han är en avslappnad person som alltid har ett leende på läpparna och älskar att umgås med sina vänner. Elias är väldigt intresserad av bilar och spenderar mycket tid på bilutställningar och i garage, där han gärna mekar med bilarna. Han är också en stor fan av att köra bil och njuter av att ta långa åkturer i sin egen bil. Han är stolt över sin egen bil och brukar tillbringa mycket tid med att tvätta och fixa till den. När Elias inte hänger med sina vänner eller mekar med bilen, så brukar han ofta chilla på piren. Han tycker om att bara sitta där och titta ut över vattnet, lyssna på musik och kanske ta några prillor. Han är en person som gärna tar det lugnt och njuter av livet. Elias har en stor passion för snus och brukar alltid ha en prilla under läppen. Han är mycket kunnig om olika märken och smaker och har en stor samling av olika snusdosor. Trots sin stora kärlek till snus är han mycket medveten om hälsoriskerna och försöker att inte överdriva sin konsumtion. Elias är en trevlig och öppen person som har lätt för att skapa nya kontakter. Han är mycket lojal mot sina vänner och skulle göra allt för att hjälpa dem om de behövde det. Han har en avslappnad attityd till livet och försöker att inte stressa över småsaker. Sammanfattningsvis är Elias Karlsson en avslappnad och social ung man med ett stort intresse för bilar och snus. Han njuter av att spendera tid med sina vänner och att chilla på piren. Han är en lojal och öppen person som inte tar livet på alltför stort allvar. Elias har tyvärr svårt att kontrollera sin ilska och har en väldigt kort stubin vilken kan påverka sitt sociala beteende i olika situationer men han är som sagt en jätte trevlig person med mycket hjärta.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa nykomlingar att komma in i servern och lära sig nya saker osv. Jag ska göra allt jag kan för att hålla en hög och bra rp nivå och göra de bästa jag kan i scenarion eller liknande. Jag ska även göra så att alla har kul och inte hålla på att lalla osv!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har kul och inte bara för att man själv ska vinna på det så att man själv ska få alla fördelar utan att alla ska ha kul som sagt.

Hur hittade du Unive? Mina polare visade mig servern för lite drygt 2 år sedan också testa jag den det blev en favorit direkt. Jag tycker det är en rolig och bra server med bra rp nivå och bra spelare i. Tycker även att det är extra roligt med mycket spelare på servern då det kan bildas ännu fler scenarion ellerr andra roliga saker inom rp!

Vidare till muntlig intervju, Du har 48h på dig att ta den annars blir den automatiskt nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka