Nekad Smythan | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smythan

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Smyth

Vad heter du på discord? smythan#9674

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer hem från skolan runt 14-15 och från och med då sitter jag i princip hela kvällarna och gibbar fram till klockn 00-01. Har dock träningar vissa dagar men det handalr bara om någon timme och sen är jag väll ute på vissa helger men sitter iallafall inne 5-7 dagar. På lediga helger kan jag sitta uppe till 04 på natten om inte mer!

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i över ett år men jag har spelat på servern i över 2 år!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 46 tidigare bans, kan tillägga att väldigt många är ifrån början av min tid på servern men även några nyligen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Se till så alla spelare på servern sköter sig i mon omgivning, en SV är lite som ett stöd för höger uppsatta. Man bannar som bryter mot regler vid RDM t.ex. tar klipp och skickar till admins så dom kan kolla över bannen och eventuellt då förlänga den. En SV bann tror jag också är rätt lärorik före spelare, blir du bannad lär spelaren tänka till lite extra nästa gång och förhoppningsvis inte göra om det.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att ta ett snäpp längre inom Unive om man säger. Jag vill även kunna säga åt/banna folk som lallar för att få upp en bättre rp på servern och såklart finnas som hjälp och stöd till folk som är nya eller bara behöver hjälp. Jag kommer som sagt se till så att alla sköter sig för att det ska kunna underlätta för alla och så att rp blir roligare och bättre på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan va att jag t.ex. Ressar mina polare när dom dött i scenario, bilkrasch eller liknande för att underlätta för som eller banna någon bara för jag kan. Man kan även använda sig av toggle id i skott scenario t.ex för att kunna se vad andra spelare biffiner sig, lite som wall hacks kan man säga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka