Dubbelpost Smygarn | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smygarn

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198203328198/

Ditt Hex-ID: 11000010e7cd6c6

Vad är din discord tagg? Gunnarsson#3688

Vem var det som bannade dig? vet ej!

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare och inte betalar faktura!

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte betala en faktura!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var inne på Bennys och skulle köpa nya fälgar, Så jag väljer ut ett par fälgar som jag har på varenda bil på servern så jag tar de för de passar på typ allt och är till ett rimligt bra pris och så skickar dem en faktura på 60000 så jag säger ett skarpt nej att jag inte vill ha dem men han som jobbar på Bennys säger om och om igen att jag måste betala men jag säger att jag ångrat mig och inte vill ha dem och sedan ban! Men senast jag köpte fälgarna som var för typ 3 dagar sen kostade dem inte ens över 10lök men nu 60000 och hade liksom 73000 på kontot så vill ju liksom inte slösa alla pengar!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel skulle bara ha betalat den så hade de varit lugnt!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för Failrp och annat och ja jag tog lärdom av de!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara betalat var dumt av mig! Kommer ihåg till nästa gång!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att kolla priser först och betala räkningar/fakturor!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka