Nekad smyg_smurfen69 | Ban Överklagan [realsickan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
62
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Dix_r_cool/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/Dix_r_cool/

Vad är din discord tagg? smyg_smurfen69

Vem var det som bannade dig? sickan o shabbe

Bild på banmeddelande: leksakhue.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem trodde att jag skippade sjukan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis varit i ett skott senario och behövde gå på toa innan de o tänkte att senariot skulle va kort men blev inte som planerat och dog sedan tog de runt 5-10 minuter inan någon kom till vår prio dem tog mig då till krimsjukan o då behövde jag verkligen dra, så jag tar spawnmenu för att jag inte ska stå afk utanför krimsjukan pga att de är ett ganska aktivt om råde sedan kommer jag tillbaka o då har shabbe skrivit till mig i mina pm.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag visste inte att de gick att skippa krycka så tänkte inte att något sånt skulle hända, är precis tillbaka från min första ban med två krim varningar så fattar inte varför någon skulle göra de för att de e ett dumt sätt att förlora sina roller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för 9 dagarsen i en vecka på grund av att jag körde till en one way som räknades som vårt gänghus som jag inte visste om.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hur jag ser på de hade väll kunnat stå afk men då kan de bli konstiga senarion för dem som kommer ditt om de är som exempel ops eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man kan skippa krycka genom spawnmenu och att de är grov ban på de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka