Nekad Smuxis | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smuxis

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? Smuxis

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Manfred Lustig 35 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig snygg galen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: haft en svår uppväxt o märkt att ett vanligt jobb var inget för mig, Hade tidigt ett stort intresse för mc och det är den vägen han vill gå, Så mina framtidsplaner är att Gå med i ett gäng tjäna svarta pengar och sälja knark och vapen, Mini Kartell helt enkelt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett gott skratt och en bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna förlora ett scenario utan att de ska bli sura miner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig brutit på mot några regler, är duktig av mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM VDM Fearrp Meatgaming NLR COPBAIT

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen individ som kommer bidra med ett bra rp o roliga stunder

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär, Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jag växte upp under enkla förhållanden och lärde sig tidigt att livet inte alltid spelas efter reglerna. Han har aldrig varit en stor kriminell, utan snarare någon som rört sig i gråzonerna för att få vardagen att gå ihop. Småjobb, kontakter och tillfällen där moral ibland fått stå tillbaka för överlevnad har format mig.
Flytten till staden markerar en nystart. Utåt sett försöker jag leva ett så normalt liv som möjligt skaffa arbete, bygga relationer och smälta in i samhället. Samtidigt finns en erfarenhet och förståelse för den kriminella världen, vilket gör att han ibland kan dras in i mindre illegala affärer, exempelvis smuggling, häleri, indrivningar eller kontakter mellan olika parter. Framtidsplanen är inte att bli stadens största kriminella, utan att långsamt bygga upp inflytande och stabilitet. jag vill ha kontroll över mitt liv och sina inkomster, och det kan innebära att balansera mellan lagligt arbete och lågintensiv kriminalitet. Hur långt det går beror helt på relationer och konsekvenser av tidigare val.

Jag kan bidra med trovärdig, långsiktig kriminell RP som fokuserar på relationer, konsekvenser och gradvis utveckling snarare än snabba vinster. och realistiskt, vilket skapar naturliga konflikter och samarbeten med både civila, andra kriminella och myndigheter.

Jag är mån om att inkludera andra spelare i min RP genom:
Kontaktnät och samarbete snarare än solo-spel
RP som bygger på förtroende, misstänksamhet och långsamt eskalerande konflikter
Scenarion där lagligt och olagligt blandas på ett trovärdigt sätt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka