Nekad Smuurfex | Medlem ansökning (balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smuurfex

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lndicators/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad är ditt discord namn? Smurfex#4089

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sören Björklund och är från mellerud . Sören är en relativt lugn person men kan i få fall brusa upp och gå över gränsen. Han är en person som undviker att skada människor allvarlig om det verkligen inte är nödvändigt. Han är social av sig och har inte svårt för att prata med andra men han är väldigt paranoid och litar inte på någon förutom hans närmsta vänner. Hans intressen är motorer och att äventyra. På fritiden brukar han vara ute och åka med sin nya motorcykel eller bara ta det lugnt med kompisarna. Han är inte en person som tycker det är kul att festa bort sina fria dagar så det händer väldigt sällan. Han har en nära relation till sin mamma som är hans enda familjemedlem vid liv. Hans pappa dog av hjärtproblem när Sören var ung och hans bror blev skjuten i förorten som han bor i. Ända sen hans bror blev skjuten så har han försökt att hitta hans mördare utan framgång. Hans mamma har varit emot hans inblandning i den kriminella världen men har inte lyckats att få ett stopp för den så nu följer hon bara med på det. Hans mamma har alltid haft problem med sin ekonomi efter att Sören pappa dog vilket gjorde att Sören blev tvungen att tjäna egna pengar. På grund av miljön han levde i så blev han tvungen att skaffa jobb men valde fel väg och kom ut i det kriminella.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en grym rollspelare som förtjänar det, jag har mycket fritid eftersom att jag inte riktigt satsar på skolan. Jag hade tänkt med youtube och har kollat på cosmo bt, han gör detta väldigt bra så jag hade tänkt göra en liknande kanal. Jag ska spela som en vanlig arbetarer med familj och kompisar, jag ska ha en vanlig familjebil och verkligen bara leva ett svenne liv i unive. Jag är väldigt seriös och kommer bidra med ett grymt RP och höja RP nivån något brutalt. Jag kommer bidra med mycket regelkunnande och mina kunskaper kommer gå vidare till nya spelare som kommer lära sig av mig, jag kommer sätta gott exempel för dem.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? RP är bland det roligaste jag har kört och unive verkar göra det bäst. Så det är väldigt lockande då det är den bästa svenska servern enligt mig.

Hur hittade du Unive? Såg det via stream på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna lära känna nya folk och kunna lära ut folk hur man rpar liksom och att jag vill kunna utveckla mig inom servern och kanske bli support och vara en del utav staff teamet liksom och kunna skaffa nya vänner där också liksom. seda att jag vill kunna veta hur rpt på denna server går till och hur folk rpar här liksom och se vad folk kan inom rpt liksom. sedan att lära mig mer inom rpt liksom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Preliminärt att kunna bedriva nåt slags Gäng lagligt eller olagligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jo det här är den enda server jag spelar på nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka