Nekad smutsiga navaror | Whitelist ansökning[omarzantout]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Band1ten

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Användarnamn: smutsiga navaror

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198973074864/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? smustsiga navaror/mk18#4917

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2005

Berätta om din karaktär. jag heter Edvin jag är 14 år, jag gillar bilar och poliskåren väldigt väldigt mycket. Jag spelar fiveM jätte mycket och gillar även folket på servern riktigt trevliga ska jag säga att ni är. Och har jätte mycket tid för servern kan skriva massor i dc:n och spela med alla så mycket.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag tycker jag är bra på Rp. Och jag har lätt för att prata med folk och är väldigt bra på saker kring poliskåren för jag vill bli polis på servern. Och är trevlig jag är absolut inte dryg kan jag sätta 10.000 på. Det krävs mycket för att få mig arg är nästan jämt glad. Och vill börja lära känna mer folk tycker det är jätte kul med nya människor. Jag kommer bidra men glädje, trygghet, och skratt =).

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker ni är sjukt trevilga som sagt gillar hur ni har byggt servern sjukt mycket =). Och vill börja känna er alla mycket mycket mer än vad jag faktitiskt gör idag.

Hur många timmar har du på FiveM? 100 tim 30 min

Hur hittade du Multistaden? youtube

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej spelar ingen annan nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka