Nekad smutsiga navaror | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Band1ten

Icke Medlem
Meddelanden
64
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? NaziChad#9950

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Tuco Sinaloa. Tuco är en mexicansk man som är 32 år. Tuco flydde till sverige för 5 år sedan från USA där han bott i 15 år efter mexico. Tuco tänker i början att leva på A kassa. Tuco kommer i snar framtid tillsammans med några vänner att göra en Cartel som på spanska heter "Cartel de sinaloa" och på svenska "Sinaloa cartel" där de kommer att arbeta med rån och narkotika. Tuco älskar bilar och har gjort ända sen han flyttade till usa. Tuco är ganska känslokall och bryr sig inte om andra utan bara sig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En extremt hög rp nivå då jag har över 900 timmar på fiveM och har tidigare varit medlem här men har åkt ut under era nyårs wipes då jag var väldigt inaktiv just den tiden. Jag är även en trevlig person och lyssnar på admins och moderators.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda sidor av scenariot kan vinna. Detta gör scenariot roligt för båda parter, inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? En kompis.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka