Accepterad SmurfenDH | Ban överklagan (brill olle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SmurfenDH

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/HopeWSS1/

Ditt Hex-ID: 110000137086542

Vad är din discord tagg? Shibuya#1760

Vem var det som bannade dig? Flames

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag sparkade på en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rullade upp i torget och ser några snubbar stå och snacka. Tabbar ut för att pausa min musik då jag precis varit ute och kört en lång sträcka bil. När jag tabbar in igen har en bil ställt sig framför mig och jag råkar sparka på den. Direkt efter det blir jag bannad för suntförnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte direkt felaktig i sig då jag sparkade på bilen. DOCK gjorde jag verkligen inte det med flit då jag vet att det är fail RP och kan få mig bannad. Som sagt ovan så var det när jag tabbad in och har lärt mig en läxa att inte tabba ut och in när jag sitter och spelar då saker som de här kan ske.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tabbat ut och in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte tabba ut och in och använda mer sunt förnuft. Jag borde kanske inte lyssna på musik när jag vet att jag kommer behöva pausa den så som jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
RPade även att jag fick ett ryck / råkade komma åt bilen men han inte prata med ägaren av bilen (där jag tänkte säga att jag betalar för skadorna) innan jag blev bannad :/

Tillbaka