Smurfen Lukas | Ansökan till Support[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfen Lukas

Icke Medlem
Meddelanden
358
Reaction score
27
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? Papa Smurf#7918

Ange ditt födelsedatum 3 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 6-8 timmar om dagen

Berätta om dig själv Jag heter lukas är 14 år och jag gillar att spela på fritiden och jag går i thai boxning och gillar att hänga med polare på fritiden.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle tagit så mycket reports jag bara kan, jag skulle även hjälpa till i support väldigt mycket. Jag ser även att det brukar sitta väldigt många i support ibland som inte får hjälp. Jag kommer sitta extra mycket i support för att jag gillar att hjälpa folk om dem har frågor om reglerna eller vissa scenarion och ifall dem behöver hjälp med något ic och sådant. Jag skulle även hjälpa andra staffs ifall dem har många ärenden in game och sådant och dem behöver göra viktigare grejer i livet så skulle jag kunna vara där och hjälpa till så allt löser sig.

Jag skulle svara på så många reports in game som jag kan sedan kan jag vara extremt aktiv på forumet. Jag kommer även vara aktiv i Discorden och forumet på skolan på mina raster och lösa grejer. Såklart kommer jag bli mycket mer aktiv på forumet och Discorden ifall jag skulle bli staff. Om jag lyckligvits skulle få en chans som staff skulle jag aldrig ha svikit er. Jag skulle knappt lägga någon tid på rp alls jag skulle bara satsa för support ärenden och reports och massa sådana grejer ic och occ jag skulle ha fullt upp med forumet jag skulle även rpa lite grann ibland men inte alls ofta och svarar även väldigt fort i PM ifall någon har någon speciell fråga och jag är väldigt opartisk. Jag skulle också specca bankrån och alla andra rån . Jag skulle även gå på mindre grejer som folk som spawnar död eller behöver /skin för dem har buggat skin även ifall någon behöver radio eller något liknande. Jag kommer alltid ha lika stor respekt för alla i ärenden.

Jag har även väldigt bra koll på hur man ska ta alla ärenden då jag har varit staff tidigare på servern fast då blev jag demootad för jag var väldigt oaktiv men om jag får en ny chans så kommer jag aldrig att svika er:). Jag skulle vart och späckat väldigt mycket så ingen gör något dumt och bryter mot regler. Jag har även 2 skärmar så medans jag gör grejer ic så kan jag fixa grejer på forumet och discorden. Jag kommer alltid lyssna på högre staffs och jag kan ta kritik väldigt bra och gillar att höra det för då kan man utveckla sig och sådant. Jag kommer lägga ner extremt mycket tid på staff arbetet. Ifall någon skulle utföra något väldigt grovt på servern som förstör ekonomin och sådant skulle jag kontakta högre staffs och Philip på en gång. Jag skulle även späckat väldigt många olika scenarion och bank rån och sådant så allt går rätt till och så att ingen bryter mot någon regel.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag började spela på multistaden ungefär vid 10 juni och jag har lagt ner mer en 1200 timmar på servern

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För att jag känner att Multistaden är den bästa servern jag någonsin har spelat på även den bästa servern i det svenska Community och jag känner att jag vill lägga ner all min tid på servern och bidra med att förbättra rp nivån på servern genom att se till så att alla följer reglerna . jag har även varit staff tidigare och skötte det väldigt bra men en dag så mådde jag väldigt dåligt i livet och jag spelade ingeting så jag blev demootad för inaktivitet. Men nu känner jag att jag skulle jätte gärna vilja kunna vara med och bidra med så mycket jag kan till servern och staff teamet och jag saknar verkligen att kunna hjälpa folk som behöver hjälp och sådant liknande och i denna servern Jag känner att servern nuvarande staff team verkar väldigt trevliga och jag skulle gärna vilja vara med och jobba med alla personer inom staff teamet och känner att vi kan komma väldigt långt tillsammans med servern. Jag känner även att det finns massvis med trevliga människor i detta Community jag har även njutit av varenda sekund på servern och har haft så himla kul med alla fina människor och nu känner jag att jag vill ta ett steg till och prova på att bli staff igen och vill kunna vara med och utveckla Community. Jag vill även kunna utvecklas inom min staff roll med det här underbara staff teamet. Sedan älskar jag även att hjälpa folk som behöver hjälp och snacka med personer. Jag kan även alla regler väldigt bra och kan förklara reglerna utan problem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle gjort mitt allra bästa för att göra Multistaden till ett underbart ställe ditt alla vill börja spela och man känner sig som att man får roliga och bra scenarion och där folk kan rpa. jag hade sett till så folk följer alla regler och inte rdmar och combat logga och liknande saker.
Jag skulle även bidra med så mycket som möjligt för att förbättra underbara multistaden och lägga ner mycket tid med staff arbete. Jag skulle även hjälpa jätte många som behöver hjälp med något och skulle aldrig ta någon speciells parti under scenarion. Jag skulle även samarbetat väldigt mycket med vårat staff team så att vi tillsammans kan hjälpa varandra ifall det skulle vara så att det sker en förvirring och man inte vet vad det är för straff som gäller för en viss grej. Även vara väldigt aktiv och ta support så mycket jag kan och läsa bann överklagans och sådant vilket jag tycket är väldigt roligt!. Jag skulle samt vara väldigt aktiv på discorden och svara i pm hela tiden och ta support och ic reports väldigt ofta och jag skulle knappt rpa alls. Även se till så att alla blir nöjda efter support ärenden och sådana saker och bemöta alla personer trevligt och lugn ton. Men mest av allt göra multistaden till en mycket bättre plats igenom att se till så att alla nya spelare känner sig välkommna till servern och blir behandlade rätt. Även göra alla nöjda så dem kan ha good times på multistaden :).

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt mycket erfarenheter sedan innan då jag har varit modd och fick höra av väldigt många att jag skötte det bra och hållde även i många event. Jag har även koll på alla commandon jag behöver veta och vet exakt hur jag ska sköta alla ärenden. Jag vet även hur man ska jobba som staff och liknande saker.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har väldigt goda kunskaper inom Kommandon om jag skulle sätta en skala så skulle jag säga 10 av 10 .

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag skulle säga att jag är väldigt lätt lärd. För när jag blev staff för första gången lärde jag mig allt på engång och lär mig väldigt enkelt ifall någon säger att jag ska jobba på ett specielt sätt som jag inte har gjort tidigare, Så löser jag det utan problem eftersom jag är väldigt lätt lärd.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Nej multistaden alla dagar i veckan ! :3

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har lite stavnings svårigheter men annars är det inget speciellt

+rep min fkn bryder du har alltid varit en favorit när man har satt sig i support och behövt hjälp så har du alltid tagit en i support och varit trevlig jag tycker att du ska få bli support igen!!

+rep min fkn bryder du har alltid varit en favorit när man har satt sig i support och behövt hjälp så har du alltid tagit en i support och varit trevlig jag tycker att du ska få bli support igen!!
Tack min broderr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka