Nekad Smurfan | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurfan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198354512675/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Smurfan#4145

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Sonny Larsson och är i 40års åldern och kommer ifrån en liten By utanför Norge .När jag var en liten pojke drömde jag om att bli en högt uppsatt bilmekaniker eller bilförsäljare då jag alltid har haft ett stort bilintresse sen jag var ung. Jag skulle säga att mina känslor är väldigt aggressiva, det har jag varit ända sen jag varit ung. Jag är väldigt social och pratglad. aJo man kan ju undra varför just Sverige men det är för att jag har kusiner i Sverige. När jag fyllde 15 så hade jag lyckats tjäna ihop tillräckligt mycket pengar för en resa till Sverige men då blev min Mor sjuk och var tvungen att spendera pengarna på det. När jag insett att jag aldrig skulle kunna åka till Sverige så köpte jag en husbil och började koka crystal meth men efter en stor drug bust så hamnade jag i fängelse i 3 år. När jag kom ut så började jag jobba i ett taco stånd inne i centrala Oslo. Efter ett tag hade jag ännu en gång tillräckligt med pengar för att åka till Sverige så då packade jag sakerna och åkte. När jag väl kom till Sverige så började jag jobba som mekaniker i göteborg det gjorde jag tills jag lärde mig språket. Och det är där jag befinner mig nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer kunna bidra med bra RP en bra attityd och spännande stunder. Jag är en väldigt rolig och snäll person. jag har ADHD så jag kommer kunna bjuda på en väldigt bra inlevelse när jag rpar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag gillar att det är många som är aktiva på servern, jag gillar scriptsen väldigt mýcket. Jag har hört att den är väldigt bra från några polare.

Hur hittade du Unive? Jag ville hitta en bra RP server så hittade jag bara den här och spelade lite och jag gillade servern redan från första början.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska bli så realistisk som möjligt och inte bara troll, att man ska ha kul när man rpar.............

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top