Nekad Smurf01 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smurf01

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199097834277/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? Eddz#0974

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Larsson och är 20 år gammal, har ett stort intresse av bilar, framförallt sportbilar. Han är en lugn, glad och snäll person även hjälpsam/omtänksam. Han gillar att åka på bil äventyr samt jobba med bilar. Sker det något farligt senaruim så försöker han kaxa emot lite men ändå följa vad som händer. Jobben han har jobbat på är postnord. Olles pappa och mamma var några speciella föräldrar, de var arga på Olle nästan hela tiden och gjorde taskiga saker mot honom, så han bestämde sig för att flytta ut redan vid 14 års åldern. Bil intresset kom lite av sig själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att utveckla min rp. Jag har spelat på Unive i ungefär 2,5 veckor och det är en jätte bra rp server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att det känns som en verklighet med rp:en, jag har inte spelat på Unive jätte länge men jag förstår allt och det är super roligt

Hur hittade du Unive? En kompis till mig visade mig, han sa att det var en bra rp server som dessutom var svensk så jag gjorde ett försök med Unive och det blev bara roligare och roligare. Min kompis fick reda på servern av en streamer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vara med om roliga senaruim och självklart ha roligt med mitt rollspel. Utveckla min rp genom att vara vid incidenter/händelser.
Nå en nivå med sitt rollspel så att alla känner sig trygga med det.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja utveckla mitt rp, också att jobba med något mer seriöst som t.ex secruitas eller mekonomen. Åka lite på äventyr ibland, jobba lite, så att det ska kännas som verklighet. Ha roligt framförallt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är Unive som jag fastnat för.

Tillbaka