Nekad Smurf.se | Ansökan till Servervakt (Lugge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smurf.se

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilgot Tjärnås Trygg

Vad heter du på discord? Tjärnan#0937

Ange ditt födelsedatum 19 Augusti 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? När jag går i skola brukar jag spela mellan 16-00 men på lov och helger så brukar jag spela från 12-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i snart 4 månader tror jah

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har inte tillgång till det men pratade med support och sa att det skulle gå att skriva. Dom sa 5 bans som är korrekta.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som har ett hyfsat ansvar över servern och en sådan som ser till att alla sköter sig. En servervakt är en person som sköter om servern In-game och har begränsade behörigheter som att banna och kicka. Men en servervakt kan bara banna i fåtal timmar och även kolla id. Vi kan även göra revives om en bra anledning finns. En servervakt är väldigt bra för servern och får bort spelare som inte tar serverns regler på allvar eller bara leker runt. En servervakt är även en förebild för de som spelar på servern. Till för att hjälpa till och informera och få spelarna att känna sig trygga och välkomna på servern. En servervakt ska visa hänsyn och sköta om servern på ett bra sätt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag vill främst bli servervakt för att underlätta och även för att göra så att servern inte är fylld med folk som inte kan reglerna eller som helt enkelt inte är villiga att samarbeta för att spelet ska fungera så bra som möjligt. Jag vill även avlasta lite och hjälpa till så att det blir mindre jobb för alla som arbetar som staffs, men även spelare som ska rapportera allt hela tiden. Då om man är servervakt och ser regelbrott så kan man slutföra det istället för att det ska bli överfullt i /report. Jag är även en person som vill att det ska vara samma för alla och att allt ska vara som det ska. Att alla ska ha samma förutsättningar och att alla på servern ska ha det så bra som möjligt. Jag är en väldigt trevlig kille som gärna hjälper till när det behövs. Det blir även lättare för alla spelare om det finns servervakter på servern. Då kan de ställa frågor och få snabb hjälp av mig in-game. Då avlastar vi lite i support och även i /report.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en servervakt som tar ansvar för servern och som är väldigt aktiv. Som hjälper servern att växa och även hjälper nya spelare som kanske har det lite svårt att komma igång. Man kan även göra så att folk känner sig trygga och välkomna till spelet så att de vill stanna kvar på servern och fortsätta spela. Man ska vara trevlig och öppen för frågor och även kunna säga nej. Man ska kunna stå upp för sig själv och även kunna de regler som servern kräver för att vara kvar på servern. En bra servervakt är inte de som letar saker att göra. T.ex. leta folk som gör fel att banna eller kicka. Utan ta problemen som dom kommer. Det är även viktigt att du som servervakt kan commandos och hur man använder de rätt.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption och abuse är absolut inte tillåtet på servern. Att missbruka sin makt på spelet och förstöra för andra. Det leder till att fler och fler spelare lämnar servern och inte tycker att det är lika roligt att spela längre. Det är viktigt att se till så att Abuse och liknande inte inträffar på servern utan att drastiskt försöka få bort det så fort som möjligt. Även som rollen som servervakt bär man ett stort ansvar över servern. Man ska kunna säga till och även kunna arbetet som servervakt. Man ska kunna fatta innerbörden och arbetsuppgifterna som servervakt. Dels ska man kunna de flesta commandos som krävs för att utföra jobbet som servervakt. Och hur man använder dessa på rätt sett och inte missbrukar sin roll som servervakt. Det är väldigt viktigt att känna till servern och även de som händer. Följa med i discorden och vad som läggs ut så man följer med vad som händer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka