Accepterad SMURF | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMURF

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198988173900/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d44a24c

Vad är din discord tagg? jooohny

Vem var det som bannade dig? Tror det var den phillip själv men är inte säker

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 190132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kanske tror att jag dömde phillip lite fel då min kompis skrev något och phillip valde att role wipea han och allt jag egentligen ville göra va att stå upp för min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ifråga satte phillip320s beslut och jag antar att det var lite dumt då jag faktist förstår han nu i efterhand vrf han rolewipeade min kompis jag sa inget elakt mot servern eller phillip jag blev bara bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror det var jag som gjorde fel då det är 320s server och han tar sina beslut om vad han gör och i min kompis fall så gjorde phillip faktist helt rätt men jag blev faktist lite förvånad att jag blir bannad när jag bara ifrågasatte hans ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror aldrig jag har varit discord bannad innan men jag har varit ig bannad få gånger en gång var tex under 2021 juli då cosmobt körde på servern som polis och jag gick fram och frågade han om hjälp men blev bannad för "metagaming"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Respekterat sättet phillip sköter sin server vilket jag nu efter ett tag jag har server hoppat runt märkt att phillip faktist sköter servern väldigt professionellt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja som sagt jag har lärt mig att inte ifråga sätta ägaren då han vet bäst och jag hoppas verkligen att jag får komma tbx till unive då jag var en og medlem som har spelat där on off sen 2021.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka