Accepterad Smunk | Medlem ansökning (Leonari7)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smunk

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt discord namn? juke.z_39677

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Alex och jag spelar en tuff och målmedveten kriminell på FIveM. Jag är en erfaren tjuv och rånare som är känd för mina smarta planer och min förmåga att komma undan med brott. Jag har en bred kunskap inom olika kriminella verksamheter och är alltid på jakt efter nästa stora kupp. Med min karaktär vill jag skapa spännande och adrenalinfyllda situationer, samtidigt som jag försöker undvika att hamna i klorna på polisen. Jag är öppen för samarbeten och planerar gärna tillsammans med andra spelare för att genomföra stora och välplanerade brott. Vad tycker du om min karaktär? Har du några idéer eller förslag på roliga kriminella äventyr vi kan ge oss in på tillsammans

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerande och realistisk RP-upplevelse på servern. Med min karaktär Alex kan jag spela rollen som en professionell och rättvis karaktär, skapa intressanta interaktioner med andra spelare och delta i spännande krimminella uppdrag. Jag är också öppen för att samarbeta med andra spelare för att skapa dynamiska och minnesvärda RP-scenarion. skapa en fantastisk RP-upplevelse på unive rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar och tar beslut som gynnar den andra sidan eller motståndaren. Istället för att bara fokusera på att vinna själv, lägger man fokus på att skapa en balanserad och spännande spelupplevelse för alla inblandade. Det kan innebära att man ger motståndaren en chans att lyckas, skapar utmaningar eller till och med agerar på ett sätt som främjar deras mål. Genom att spela för motpartens vinst kan man bidra till en mer intressant och dynamisk spelupplevelse för alla inblandade.

Hur hittade du Unive? Såg den på FiveM Listan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka