Accepterad Smunk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smunk

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199522286077/

Ditt Hex-ID: 11000015d1a89fd

Vad är din discord tagg? 2smunk#1717

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-09-05 205455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad från Unive rps discord server eftersom jag skrev att deras server var sämst, och det är server diss. Jag förstår nu att det var ett fel från min sida och jag kommer att vara mer respektfull i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad skrev jag ett meddelande där jag uttryckte min åsikt om servern och sa att den var sämst. Detta bröt mot reglerna om att vara respektfull och positiv på servern. Efter att jag skickade meddelandet blev jag banand från discord servern skulle . Jag förstår nu att jag borde ha valt mina ord mer noggrant och varit mer medveten om reglerna på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel att jag blev bannad från servern. Jag bröt mot reglerna genom att nedvärdera servern och det var inte rätt av mig att göra det. Jag förstår nu att mitt beteende var olämpligt och jag kommer att vara mer försiktig med mina ord i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad från dcn innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika att nedvärdera servern och istället uttryckt mina åsikter på ett mer respektfullt sätt. Istället för att säga att servern var sämst, kunde jag ha gett konstruktiv feedback eller ställt frågor för att förstå bättre. Att vara mer medveten om reglerna och vara mer positiv och vänlig i min kommunikation skulle ha hjälpt mig undvika att bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter min ban. Jag insåg vikten av att vara respektfull och positiv i min kommunikation på servern. Det är viktigt att följa reglerna och vara medveten om hur mina ord kan påverka andra. Jag kommer att vara mer försiktig och tänka innan jag skriver något som kan vara nedvärderande eller olämpligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka