Nekad Smulken | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smulken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Smulken#4741

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Namnet är Miguel, 25 år och ursprungligen från Mexico. Jag och min bror, Pablo, kom till Sverige när jag var 6 år gammal. Jag är då den av oss som faktiskt har lite koll på livet, tycker om Sverige väldigt mycket. Som person skulle jag säga att jag är snäll, goda kunskaper i det svenska språket, och lätt att samtala med.
Mitt största intresse för tillfället är samma som min bror, motorcyklar. Pengar har jag så jag kan leva, men man backar alltid såklart sin bror när han får det tufft med ekonomin, och skaffar pengar på mindre lagliga sätt så att säga.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra roleplay, långa roliga och välplanerade scenarion. hjälpa till med tips till servern, vara med i möten samt reporta om det skulle behövas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar rättvist så att båda "grupperna" har chans att vinna, så alla tycker att det är kul och rättvist att spela.

Hur hittade du Unive? En polare som tipsade om den! Låter som en bra server! MVH

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka