Nekad Smulan3 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smulan3

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Smulan3

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Karlsson 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, noggrann, sprallig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jan har länge slitit och levt fattigt i många år, han har varit hos arbetsförmedlingen och fått nya jobb om o om igen. Nu vill jan satsa för att börja röra sig dom mörka gränderna

Vad kan du bidra med till serverns RP? väldigt social trevlig och inbjudande rp, jag tycker de är viktigt på en server att alla känner ngn typ av tillhörighet o därför är jag ofta den som bjuder in nya spelare till scenario etc

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska gå 100% för att vinna, Utan ibland ge med sig och lyssna om man är under hot tex

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej de har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? möta folk med respekt, RDM, VDM , c logg

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte

Nekad
Anledning: Inte tillräckligt med logs, börja rollspela 2-3 veckor så vi får nya perspektiv på hur du rollspelar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka