Nekad Smulan | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smulan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198866390328/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rikard Sjöberg

Vad är ditt discord namn? smulan#0596

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 1998

Berätta om din karaktär. Seth Rydell, Man, 41år, Aggressiv och väldigt bestämd mc medlem men söker nu nya gäng. Seth växte upp i en liten håla i Göteborg. Hans familj mamma och pappa dog i en olycka när det skulle köpa narkotika av en snubbe. mamma och pappa va riktiga pundare och Seth blev där efter. Seth är mycket farlig för vissa som står i hans väg men vet vad han kan göra och inte för att hålla sig under radarn. Hans största intresse är att åka en riktigt fet HD samt vara med sina göbbar på MC klubben.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med ett roligt och seriöst rp samt försöka å fler att spela på denna server om den är så bra som jag har hört

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? vill prova och se om denna serven är bra då jag är noga med hur rollplay spelas vill ha att allt ska flyta inget lallande så detta ska bli spännande.

Hur hittade du Unive? youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? För att det får bort en från det verkliga livet en stund och man kan och vågar göra mer saker i spelet än i verkligheten men såklart inget som är overkligt utan man vågar prata mer man kan göra vad man vill inom vissa gränser.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska ha ett roligt rp spel. Sen när man bli WL så har man mycket mer möjligheter att jobba som något som kan hjälpa andra med. Och det blir mycket roligare för alla då.
Vad har du för tidigare erfarenheter inom rp? *
Jag har spelat nu ett bra tag. och försökt leva mig in i roller så som man verkligen lever i riktiga livet. Jag har jobbat som polis på andra servrar och även som MC medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? alltid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka