Nekad Smulaaan | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smulaaan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? Smulaaan

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Yafar Andersson 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Pratglad, genuin samt impulsiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: yafar är uppväxt helt på egen hand då hans familj övergav honom, redan vid tidig ålder började hans kriminella framtid växa fart. han gick från stölder till misshandel osv. nu när han flyttat in till Unive vill han börja om sin karriär och klättra upp i nätverken

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion som gärna dras ut under en längre period, är inte bara ute efter eget nöje när jag rollspelar utan är väldigt mån om att alla ska ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man kan inte vinna alla scenarion och personligen tycker jag det är lika kul att förlora som att vinna då det viktigaste är hur det utspelar sig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? började köra FiveM som 14 åring så på den tiden gjorde jag absolut något regelbrott här och där men aldrig något som påverkat någon annan men har lärt mig med tiden :D

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbaiting, ooc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? som jag skrev där uppe har jag kört fivem sen jag va 14 vilket är 5 år nu och har under den perioden samlat på mig runt 5000 timmar, jag har spelat på stora 18+ servrar tex Never Ending och Emerald

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
ej taggigt intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka