Nekad Smukit | Chef-jobb ansökan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smukit

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Användarnamn: Smukit

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Taxi chef

Vad heter du IRL? Josef

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har på ett ungefär 400 timmar på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli taxi chef eftersom jag har stor arbetsvilja och att kunna göra allt så bra som möjligt utav det. Och vill att folk som inte har tillgång till en bil i början kan känna sig trygga och höra av sig till oss på taxin så ska vi göra det bästa för att dom ska känna sig trygga och kontaktar oss mer gånger efter det när dom behöver körning till valfri plats.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit taxichef på andra servrar innan jag hittade multistaden att spela på.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en person på 26 år och heter Daniel Ölander. Han är även väldigt trevlig och ödmjuk person och han älskar att träffa nya personer hela tiden och tar sina jobb han har eller har haft på fullaste allvar.

Han har även två store bröder och en lillasyster som han gör allt för att dom ska må så bra som möjligt hans familj och sitt jobb är de absolut värdefullaste han har.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag kommer jag vara inne. jag kommer in vid ungefär 10 på morgonen och kan avsluta mitt pass sent på natten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart de är bästa serven.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelar bara på Multistaden.

Har du läst våra Regler? Jag har läst era regler.

du var min del-ägare innan och du skötte det väldigt bra! så jag tycker verkligen du borde bli vidare för du är väldgit bra på rp, och en riktigt bra chef!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka