Accepterad Smukit | Ansökan till Servervakt 9211

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smukit

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef Aslam

Vad heter du på discord? Smukit#1930

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 1999

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 14:00-04:00
Tisdag: 14:00-04:00
Onsdag 14:00-04:00
Torsdag 14:00-04:00
Fredag 16:00-04:00
Lördag 16:00-04:00
Söndag 16:00-04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2020-07-28 något liknande har jag varit medlem på Unive.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt enligt mig är en person som rpar och samtidigt håller koll på serverns reglar och spelare medans man själv rpar. Skulle man se någon som tar en bil och kör över en massa folk på piren så tar man en sv bann på det och sedan går till en helper osv och ber dom att förlänga det även att man sedan tar och rpar vidare och håller koll att folk kan följa reglerna på servern så att dom inte går runt och VDMAR Powergamar och så vidare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag tror att jag själv är en bra servervakt är för att jag har varit det tidigare men samtidigt att jag har min ålder som 23 år och är mogen. Även att jag kommer att kunna vara inne väldigt länge och rpa väldigt mycket så att man kommer att kunna få tid och space med att kunna kicka eller banna folk som inte kan bete sig på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Min sammanfattning om korruption är att reva folk som har död i stora scenario eller krockat och råkat att dö. Sedan att man kanske inte bannar elle kickar folk man känner så som att man kanske skulle se dom göra något fel eller en massa fel och bara låter dom göra det.

Tillbaka