Nekad Smugglaren | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smugglaren

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145359581/

Ditt Hex-ID: 110000146a318dd

Vad är din discord tagg? Daplize#4120

Vem var det som bannade dig? Vet inte vem (ber om ursäkt då jag inte kom ihåg hur jag blev bannad då det va rätt länge sedan men blev påmind av Ludde)

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 1704145295114.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var dum nog att ta vapen ifrån förrådet fast man inte får när jag var polis och det var dumt av mig och jag gjorde bort mig och har lärt mig en läxa kommer inte exakt ihåg men jag kommer ihåg att jag tog ut något vapen fast jag inte fick hadet som polis och gick runt med det alltså jag var inte utbildad med det vapnet jag hade och det var dumt av mig men varför jag inte kommer ihåg är det för det var 3 månader sedan och jag gjorde bort mig och hoppas att jag kan få kommer tillbaka och rpa igen.,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog vapen ifrån polis förrådet dumt nog som polis

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban och jag har lärt mig av den och hoppas att jag kan få komma tillbaka då det har gått 3 månader och vill verkligen komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mest har jag blivit sv bannad i början när jag började rpa då jag inte visste så mycket hur man gjorde och bröt mycket mott regler

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja verkligen och vet att jag gjorde fel och vill verkligen komma tillbaka och hoppas att dem kan låta mig komma tillbaka och jag kommer verkligen inte göra något sådant misstag igen för gjorde verkligen bort mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen, det var verkligen dumt av mig och kommer inte göra något sådant igen SÅKALRT!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka