Accepterad Smugglaren | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smugglaren

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145359581/

Ditt Hex-ID: 110000146a318dd

Vad är din discord tagg? Daplize#4120

Vem var det som bannade dig? Yro

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.pngimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att byta server då jag trodde att det skulle vara roligare att rpa men efter ett tag på den andra servern så kände jag att det it var alls bra rp på den och att det var faktiskt rätt bra på unive så hoppas att ni kan låta mig komma tillbaka igen då jag vill försöka igen att rpa då jag har spelat på unive väldigt länge och tyckte det var roligt på unive när jag spelade tidigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bytte server bara så där och blev bannad på servern och discorden och ångr det och hoppas att ni kan låta mig komma tillbaka då jag har spelat väldigt mycket på unive tidigare och har haft det väldigt roligt på unive.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag bytte servern men ångade det väldigt mycket och hoppas att jag kan komma tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså det var länge sen jag vart bannad och det var typ sv banns då jag inte var så bra på att rpa då jag var lite ny

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag ångrar att jag bytte server och hoppas att jag kan komma tillbaka till Unive igen och spela som vanligt. Och kommer bidra till rolig rp för alla parter och rpa som vanligt igen och verkligen inte svika unive igen!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och kommer verkligen inte att bytta server igen då jag vet att unive har bra rp och har haft det väldigt rolit på unive tidigare och hoppas att det är som förr om jag får komma tillbaka igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka