Nekad SMSW07 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMSW07

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad är ditt discord namn? SCOTT.S#2918

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Han föddes utanför staden 1999 och kom till staden för 1 vecka sedan. Han är 22 år jobbar på postnord men vill testa nya jobb. Han gillar att köra bil och lyssna på musik. Han är oftast väldigt glad och hyperaktiv, Han hade en relativt bra uppväxt med 2 syskon en stora syster och en lille bror och båda föräldrarna i bilden. Dom bodde ute på landet i ett stort hus med mycket mark. Pappan var en tandläkare medans mamman var lärare under uppväxten å var Albin alltid glad det har han varit hela sitt liv och har stort intresse utav bilar. När Albin vart 22 år så bodde han fortfarande hemma men då bestämde han sig att han hade fått nog med den staden han bodde i och ville flytta till en ny stad och börja på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag följer alla era regler och att jag är bra på RP. Och jag vill kunna ha mera jobbalternativ som inte går att ha utan Whitelist. Jag har många kunskaper som öppnar möjligheterna men det blir svårt att använda dom utan att vara whitelistad

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan göra mera saker på servern och skapa flera minnen i servern och hjälpa folk med att t.ex bli en sjuksköterska osv. Vill ha roligt så om möjligt i eran server men det hade underlättat att bli whitelistad så att man kan ha det roligare med sina kompisar och andra i servern.

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att lyckas få högre nivåer av RP avklarat, jag vill alltid att folk ska tycka om deras RP upplevelser. Jag vill också att jag ska kunna ha kul och jag vill kunna sätta på en rolig karaktär åt mitt rollspel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara unive för att jag personligen tycker att det inte det finns nån annan bättre server som är svensk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka