Nekad SMSW07 | Polismyndigheten Ansökan [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMSW07

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 23 Oktober 2007

Vad heter du på discord? SMSW1#2918

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? ungefär 2-5 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar

Vad heter du? Scott

Hur gammal är du? 13

Har du B-Körkort? Nej

Varför vill du bli polis? Jag har alltid tyck att det är intressant med polisens yrke och därför vill jag bli polis

Varför ska just du bli anställd? För att jag tar allting sansat och så är jag en bra rp are

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) jag är bra med språket, jag har mycket med kunskap om hur man tar hand om en brottsplats och så är jag väldigt duktig på gta.
Men jag kan vara för snäll eller så kan jag inte alla kontrolls och så är jag inte jätte bra med att ta hand om stora grupper.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Jag har ingen

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag ger han böter och så arresterar jag han för olovlig körning.

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag tar skydd bakom bilen och skjuter mot honom samtidigt kallar jag för en till polis bil och en ambulans.

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Jag spärrar av området och säkrar alla utgångar.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Jag försöker lunga honom om det inte gåt och han går till attack så skjuter jag han med en el pistol.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Jag antar att man inte ska skrika i radion eller ställa till med trubbel och använda den som ett redigt värktyg när man är i tjänst

Vad betyder våldstrappan? Det börjar med att prata med personen och om de inte lyssnar så hotar man han och sen el pistol sen det sista steget är att använda vapnet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka