Nekad SMSW07 | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMSW07

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Club De Muñeño

Vad heter du IRL? Scott

Hur gammal är du? 13 snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 230 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jo jag borde bli chef för har erfarenheter inom yrket va chef där innan när jag jobba där. Jag tycker yrket är väldigt rolig och kan ta stress. Tröttnade aldrig på att jobba där tills en dag jag tänkte ska man testa något nytt. Och sen den dagen jag lämnade yrket då ångrade jag mig väldigt mycket jag tyckte de va väldigt rolig och träffa nya människor och är en positiv person och älskar att prata med folk. Är väldigt bra på att hålla en bra ekonomi på en club och mina egna pengar kommer sköta yrket väldigt bra och göra allt för att företaget för alla ska bli nöjda och ha rolig och arbeta på samma gång och man måste ju kunna ta stress på ett sånt yrke. För de tar väldigt mycket på en när man arbetar på en stor club men kommer sköta de och fixa allt så allt går galant.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd där innan ,men slutade för att testa något nytt och men nu ångrar jag mig och vill tillbaks och fixa allt och gör allt bra igen för de är rätt så mycket kaos nu men vill fixa se och har väldigt mycket kunskaper inom yrket och nu vill jag tillbaks med dom. Så aa har erfarenheter inom yrket.

Berskiv din karaktär? Han föddes utanför staden 1999 och kom till staden för 1 vecka sedan. Han är 22 år jobbar på postnord men vill testa nya jobb. Han gillar att köra bil och lyssna på musik. Han är oftast väldigt glad och hyperaktiv, Han hade en relativt bra uppväxt med 2 syskon en stora syster och en lille bror och båda föräldrarna i bilden. Dom bodde ute på landet i ett stort hus med mycket mark. Pappan var en tandläkare medans mamman var lärare under uppväxten å var Albin alltid glad det har han varit hela sitt liv och har stort intresse utav bilar. När Albin vart 22 år så bodde han fortfarande hemma men då bestämde han sig att han hade fått nog med den staden han bodde i och ville flytta till en ny stad och börja på nytt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag Fler timmar om dagen om jag inte måste iväg eller något sånt men annars nästan hela tiden varje dag ialla fall in flera timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de skulle jag verkligen göra för man lämnar inte en server för att man inte blir chef och tycker denna servern är skit bra och kommer alldrig lämna den älskar den.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara på Unive för älskar denna servern.

Har du läst våra Regler? Ja och så kan jag alla regler innan för att jag har varit admin innan. (på en annan server)

+rep riktigt bra ansökan och skulle passa riktigt bra som chef

Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd och du har gått vidare till muntlig intervju :)
Skicka ett om till mig så löser vi intervju därifrån

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka