Nekad SMSW07 | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SMSW07

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102166296/

Ditt Hex-ID: 110000144100518

Vad är din discord tagg? SMSW1#2918

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var uppe på en byggnad med två poliser vi stod på av stånd för att det var ett bomb hot nära som vi inte var nära vi var utanför barrikaden då blev vi inklusive polisen bannad för sunt förnuft polisen tyckte att det var okej ändå blev vi bannade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på saras för att sara hade sagt tidigare att jag skulle få en gratis bil för att jag hjälpte henne då när jag anländer på plats så är det en bomb inne i byggnaden jag ringer dit polisen och hänvisar de att sätta upp berikad jag och min kompis gick en längre bit därifrån då klev vi upp på ett tak där vi hittade två poliser när vi står där med dem så blir först polisen bannad sen vi.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig ban för att jag stod på avstånd och om c4 skulle ha sprängts så skulle explosionen nå oss det kanske skulle komma några plis bitar som nog skulle ha gjort en liten skråma men inget farligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var ny och då så var jag riktigt dum och trodde att det var en bra ide att stjäla en olåst cykel men ägaren var nära och då blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha avlägsnat mig ännu längre bort kanske till och med åkt till torget istället för att observera jag ångrar att jag blev upp på det taket och det kommer aldrig hända igen det kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska alltid avlägsna mig från ett scenario med poliser inblandade för annars kan det bli värre för mig och polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka