Nekad Smqke | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smqke

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/smqkeofc/

Ditt Hex-ID: 11000013498096e (Hex)

Vad är din discord tagg? Smqke#2735

Vem var det som bannade dig? Ingen aning eftersom det var på discord

Hur lång tid var din ban? vet inte står inte på discord

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står inget eftersom det är discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag klagade på staffs

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag dog av en bugg, blev arg när jag såg att typ 10 staffs va ingame men ingen svara på mina 5 reports jag la. Sen jag hoppa in i support och dom sa att jag skulle säga mitt id så skulle jag få ress men jag fick inte de. efter väntat 15-20 minuter gick jag in i discorden och skrev de skämmigt att de är många staffs ingame men ingen kan hjälpa mig. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel att klaga på staffsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ‎‎

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte klagat bara väntat ut tiden att respawna eller vänta tills dom ressa mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kommer inte klaga på staffs

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka