Accepterad !smookey! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!smookey!

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130991664/

Ditt Hex-ID: steam:110000145c7dc30

Vad är din discord tagg? Druppi#0341

Vem var det som bannade dig? Mowgli

Bild på banmeddelande: image (4).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag siktade vapen på min vän.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle åka till en affär. Så vi tog ut en gäng bil och medans min kompis tog ut den fick mitt vapen en glitch så jag började sikta då råkade jag börja sikta på min vän för att jag skulle se ifall glitchen gick bort, så jag behövde sikta på han detta skulle jag ej ha gjort jag kunde ha siktat i luften bara men jag ber hemskt mycket om ursäkt detta kommer ej att hända igen ska tänka på vad jag gör nästa gång!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban det var mitt misstag att sikta på min polare detta kommer aldrig hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad totalt 6 gånger nu. Men jag tror dem var för längesen då jag ej kommer ihåg dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha siktat min glock i luften så att jag inte siktade på min vän, för det blir suntförnuft att rikta på sina egna vänner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att "Tänka först göra sen". Så man inte bara gör massa regelbrott utan att tänka på vad man gör egentligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka