Nekad smokzy | Beslut Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Ditt discord namn: smokzy

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad för typ av beslut gäller det? blacklist/pban/indragna roller (medlem-krim) / dc ban

Vem/vilka tog beslutet? hapy fille

Varför tror du själv att beslutet togs? för de anklaga mig för fusk när deras pc check som heter echo ac detecta blod fx modifier tv som hapy sa i support. SOM inte är ett fusk.

Hur är beslutet felaktigt? För att man inte kan ha blod fx på unive då det är pure mode samt blod fx är inget fusk. har klipp på ärendet. kortfattat så sa hapy om jag har fuskat vilket är inte sant och då sa dem att jag har använt mig utav blod fx modifier tv, vilket i detta fallet INTE går på unive eftersom det är pure mode och han bara disconnecta mig innan jag vi prata ( det jag menar är att jag inte fick prata klart i support innan han disconnecta mig ifrån support) hapy sa att jag hade använt blod fx PÅ unive men det går inte eftersom det är pure mode och man måste ha pure mode bypass för o göra med det vilket jag inte har/haft nån gång. och det sa hapy själv i support att man måste ha för o kunna ha blod fx på unive. Hapy klar tydliga inte att vad som var fusk samt han sa/visade inte vad som är fusk, de han säger nu är "fusk" som är en RPF fil som går in i mods filen på fivem. MEN mods filer går inte att använda på unive eftersom det är pure mode.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: vet it hur jag ska skicka bild på bannen så lägger under överklagan

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja, men problemet är ju att blod fx inte är fusk. blod fx är hur saker kan komma ifrån ditt huvud eller kroppen. vilket i detta fallet så går det inte att ha blod fx på unive eftersom ni har pure mode.

Senast ändrad:
har försökt skriva till hapy och ludde men de bara iggar ens pm

ech.png fick inte veta själv vad som fanns på min dator under support ärendet när jag väll frågade så fick jag inte veta. Men detta var efter support så valde ja o testa själv men det är en gratis skit som inte visar allt men ni kopplar.

Senast ändrad:
jag bad min vän använda echo ac (samma som er pc check) på mig då han har den dyra saken och då visade sig att detta kom fram, som ni ser så står det BloodFx och det är ju som man kan ha på fivem alltså man kan ändra blod på fivem men det går INTE på unive då det är pure mode. och det är detta hapy anser som fusk när det inte är fusk.image.png

Senast ändrad:
nu ska jag sammanfatta hela: min vän som har köpt den dyraste echo ac grejen pc checkade mig exakt som unive/staffsen gjorde på mig. "traces found for bloodfx modification [tw] in instance" - exakt den här varningen blev jag bannad för på unive och att kortfatta så är det ett RPF fil som man lägger in i mods på fivem filer och man kan inte gå in med detta på unive eftersom det är pure mode.

antimicro.exe ladda jag ner efter jag blev bannad. för o klargöra så är det så kallat "macros" på kontroll på Fortnite ni själv kan kolla upp det på youtube och annat.

Photos.exe vet jag inte vad det var. Jag kollade upp vad det var och det var tydligen en system fil till microsoft. kan infoga en bild på detta.echooo.pngphotosexe.pngblodfx.png

detta är ett exempel på vad bloodfx modification är som man INTE kan använda på univemaxresdefault.png

så om ni frågar mig så är det en felaktig ban, och om en som är kunnig inom fivem grejer pc checka mig då så skulle dem själva säga att detta inte är fusk. eftersom det är BloodFx och det är inget fusk.

@philip320 den ändå anledning för jag taggar 320 är på grund av att vilka erfarenheter philip vet var detta innebär!.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka