Nekad smokzy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: klackskoban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att man mig för fusk. Eller det antar jag då jag fick reda på de efter bannen placerades på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var inne på servern smällde ner typ 3 st av motståndarna och efter 15 min så blir jag bannad från unive discords och därefter blir jag bannad ingame för något jag inte har gjort. Finns inga bevis som kan säga att jag fuska och när jag frågar om bevis så finns de inget. Jag har inte fått en rimlig förklaring till min bann. FIck höra att jag är bannad för fusk men när jag frågar dina staff's så har dem INGA BEVIS som styrker det dem säger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen skulle säga att den är felaktig eftersom jag har inte gjort något fel från min sida. Om jag hade gjort fel så hade jag sagt det från början men nu har jag inte gjort något fel. Jag blev bannad för fusk men när jag frågar en mod på servern så står det inget i erat Anti-cheat som bör fångat upp något som kan uppges som bevis men nu finns det inget bevis och har själv erbjudit mig själv att bli pc cheackad av er innan när jag blev bannad med de verkar som att ni sket i de och bara gick vidare.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Under mina 3 år så har jag blivit bannad för ett par olika anledningar, minns inte alla men senast jag blev bannad var för vdm. Men jag har tagit lärdom av dem, men annars om jag inte hade tagit lärdom då hade jag blivit bannad hela tiden då jag inte hade tagit lärdomen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej de kunde jag inte då jag inte har använt något fusk. Det finns inget jag kan göra, har försökt skriva till en mod sedan innan att de kan pc cheacka mig och kolla om jag har något fusk för jag vet själv att jag inte har fuskat på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns inget jag ska lära mig så pass eftersom jag redan vet om att man blir pbannad ifrån unive ifall man använder fusk och i detta läget så har jag inte det.

Hade själv velat att ni hade kunnat pc cheacka mig och kollar ifall jag har något fusk. Om jag ska vara helt ärlig med er så är de tråkigt att folk har använt sig av någon slags av mod menu/fusk på servern. Jag själv vet hur man skjuter då jag brukar köra mycket tmf och mighetto osv där man skjuter mycket, och där får man så kallat bättre aim och när jag har varit inne på unive så har de hänt att jag har dödat folk och då tror folk att man fuskar bara för att man döda någon en gång. Tycker det är väldigt tråkigt att de är så många som har fuskat så att de ser konstigt ut från varenda människa som kör på unive. För nu vet man inte knappast om folk fuskar eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka