Accepterad SmOkZy | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: wuxbanunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag använde min bil som ett vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i grove street och under tiden jag körde runt så jagade jag och några andra en bil som är något annat gäng och vi jagade dem till SC styling. När vi hade jagat dem fram till sc styling så valde dem att köra in i stan men då valde jag att köra tillbaka till grove street eftersom jag vill inte att polisen ska se när man gör kriminella handlingar. De slutade med att de väljer att köra tillbaka till SC styling men då tänkte jag snabbt att köra fram till dem men under tiden jag gjorde det så fick lag FPS DROP och så frös spelet till i någon sekund. Det slutade upp med att jag råka nudda dem med min bil och då reagera dem aggressivt mot mig och då valde dem att köra full gas in i mig med flit så jag flög in i en vägg utanför marja-lisa bil butiken. Efter jag hade blivit pittad så gjorde jag en dum sak och det var att jag körde direkt mot deras bil för de blev rätt så hetsigt läge. Jag valde att köra in i dem men det slutade upp med att jag flög upp i luften eftersom dem har så kallat en RAMP samt quick enter på sin bil och använder den som en fördel till dem. Efter jag flög upp i luften så landade brevid dem och sen börja jag svära mot dem eftersom de hade varit en hetsig kommunikation mellan oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för detta tidigare och det var i 2021 då jag började med rp och visste inte så mycket om rp och reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat. Jag hade kunnat välja att rpa på skadorna istället för att köra vidare. Jag kunde också ha klippat deras pitt för första början men fick bara med 1 minut ifrån hela händelsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Fick klipp på händelsen men de verkar som att Wux har klippat ner klippet då man ser i början att min bil flyger in i en vägg innan jag väljer att köra vidare. De blev också lite svårt att få tag på klippet eftersom Wux inte svarade mig i pm.

Om man kollar NOGA i den FÖRSTA sekunden så ser man att jag hade blivit precis pittad av motståndarna.

https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/j6eQBUmDIXsEJTzO3?invite=cr-MSx2d1IsMjExNTU3NTgyLA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka