Accepterad smokzy | Ban Överklagan [godkänd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? monani00

Bild på banmeddelande: 2114141.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att köra lite snabbare i stan än vad man egentligen får.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit ranchen och då fick höra utav någon vid ranchen att de händer något inne i mitt gänghus alltså att det var någon kidnappad och då tänkte jag att jag åker hem till mitt gänghus för o kolla det men på vägen dit så körde jag lite snabbt och när jag hade kommit hem till mitt gänghus så hann jag knappast kolla innan jag blev bannad av monani00.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker det är en felaktig ban eftersom om man har något bakomliggande anledning till varför så bör man ju få åka lite snabbare i stan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans då jag är en grön spelare och inte haft en ändå ban på över 5 månader och för vara ärlig så minns jag inte alla mina bans men det viktigaste är att jag har tagit lärdom av dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fallet så kunde jag ha saktat ner med farten eller så skulle jag bara skitit i o åka hem mot mitt egna gänghus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka