Accepterad SmOkZy | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: unive_ban_emilia.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Polisgissla

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med några polare osen sa dem att jag skulle vara med på någon fritagning på någon i min allians, jag sa att han bara kan vänta ut sin tid istället för att vi ska göra en hel fritagning. Jag sa att jag inte skulle va med på de men min polare väljer att hoppa in i min bil och säga till mig att jag skulle ställa mig bakom polisens bil osen hoppade han ut och börja rikta mot han. Efter dem har riktat så jag kör till yellow jack (brevid fängelset) osen så sa elias till mig att man inte får frita och ta polis så som min polare tog han. Under samma tid jag pratar med eliasjern så skriver emilia i ooc och jag försöker bara få bort mig själv ifrån de scenariot. Jag ser senare att Emilia skriver att alla ska åka på en ban och därefter så hoppade jag in i min bil men hann inte åka därifrån förens jag blev bannad av hon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte varit med om detta tidigare så de finns inte mycket att säga om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de kunde jag, Jag skulle bara bett min polare att hoppa ut ur min bil så jag kunde åka därifrån. Jag kunde bara åkt ifrån för första början innan min polare satt sig i min bil när jag fick höra att han ville frita hans medlem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka