Accepterad SmOkZy | Ban Överklagan [analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Bild på banmeddelande: unive bannn.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde tillbaka till en plats där en skottlossning var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i grove street med några andra ifrån min allians och vi visste att något skulle ske då dem vi har krig med var i grove vid oss och tanken var att vi skulle försöka kidnappa någon ifrån dem för att senare förhandla med dem. Vår tanke gick lite fel och de blev en skottlossning ( jag var ej på platsen när folk ifrån min allians börja skjuta) jag kom efter när någon hade dödat någon ifrån Los Zetas. Jag väljer att hämta upp han som var med mig och senare köra mot skroten jag hoppar ut inne i en gränd och lagar bilen. Efter jag hade lagat min bil så väljer jag på något sätt köra tillbaka nära plasten som de var skottlossning. Jag ser polisen och märker att han inte kör eftersom att jag kom till platsen och då valde han att vänta in mig så jag kunde köra och sen så väljer han att försöka stanna mig, men jag valde köra ifrån eftersom jag var nyss "med i en skottlossning" och under den tiden så vågade jag inte att riskera fängelse på grund av att jag valde köra tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig och jag förstår analytikern till 100% varför han bannade mig där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ett antal tidigare bans men kommer ej ihåg alla sakerna jag blivit bannad för men jag har tagit lärdom utav dem tidigare bansen annars så hade jag varit borta ifrån servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja de kunde jag. Jag hade kunnat köra till en annan palts istället för att åka tillbaka, under den tiden så tänkte jag inte så mycket på att man inte fick köra tillbaka eftersom de var mycket som hände då och tanken var att jag skulle se om de var någon ifrån min allians som behövde pickup.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka