Accepterad smokzy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? hapy/fille

Bild på banmeddelande: univefuskban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem tror att bloodfx är fusk men har inte haft de på unive då det är PURE MODE. BLOODFX GÅR INTE ANVÄNDA PÅ UNIVE EFTERSOM DET ÄR PURE MODE SAMT DET ÄR INTE FUSK.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tillkallad till support de pc checka mig därefter så fråga hapy mig om jag har fuskat nån gång på FIVEM och då sa jag ja när jag var BANNAD ifrån unive roleplay så fuskade jag på en amerikansk server inget annat. Efter jag hade sagt de så fråga han mig ifall jag hade fuskat den senaste veckan/månade då sa jag nej vilket jag inte har gjort. Hapy lämnar support sen går det 5 min därefter så joinar hapy,fille,bubblegum,muckas och då börja hapy säga till mig varför jag har använt mig utav "bloodfx modification [tw]" och då kopplade jag inte vad han menade alls då när han sa "modification [tw]" och då frågade jag har vart jag sätter på det osv och då svara hapy bara med "jag ser det inte du" då fråga jag om jag kan få se det men det fick jag inte. jag sa att jag inte har använt något "bloodfx modification [tw]" och då fråga jag han om han ska utgå från ett program istället för o lyssna på mig då jag själv vet vad jag har på min dator o inte. HAR KLIPP PÅ ÄRENDET.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är felaktig eftersom jag inte använt mig utav "fusk" och kommer aldrig göra speciellt på unive när jag har lagt ner pengar på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. spelat här sen 2021 så jag har några bans och ja jag har lärt mig utav mina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fusk tidigare men har fått bort dem eftersom den var också felaktiga samma med denna bannen som jag har nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag ska skriva då det är lite både och, jag förstår att det ser konstigt ut att jag har bloodfx på datorn och i mods filerna men som sagt så går det inte använda på unive eftersom det är PURE MODE och det förhindrar allt ifrån grafik-pack till bloodfx osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte vad jag ska skriva då det är lite både och. Jag kan börja med att de kanske ser konstigt ut att man hittar bloodfx på ens dator men det betyder inte att man har använt det på unive då det är PUREMODE och det förhindrar mestadels allt ifrån grafik-pack till killfx och bloodfx. Med detta sagt så måste ni ju bevisa att man har använt det på unive och inte bara hitta det på ens dator. Har till och med bilder som motbevisar min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

blodfx.pngnu ska jag sammanfatta hela: min vän som har köpt den dyraste echo ac grejen pc checkade mig exakt som unive/staffsen gjorde på mig. "traces found for bloodfx modification [tw] in instance" - exakt den här varningen blev jag bannad för på unive och att kortfatta så är det ett RPF fil som man lägger in i mods på fivem filer och man kan inte gå in med detta på unive eftersom det är pure mode.

antimicro.exe ladda jag ner efter jag blev bannad. för o klargöra så är det så kallat "macros" på kontroll på Fortnite ni själv kan kolla upp det på youtube och annat.echooo.png

Photos.exe vet jag inte vad det var. Jag kollade upp vad det var och det var tydligen en system fil till microsoft. kan infoga en bild på detta.photosexe.png

fick inte veta själv vad som fanns på min dator under support ärendet när jag väll frågade så fick jag inte veta. Men detta var efter support så valde ja o testa själv men det är en gratis skit som inte visar allt men ni kopplar.ech.png

maxresdefault.pngdetta är ett exempel på vad bloodfx modification är som man INTE kan använda på UNIVE.

Viktig sak ni måste ju också bevisa att man har ANVÄNT bloodfx och inte bara hitta det på ens dator. vi de sagt enligt era köpvillkor anger att ni kan stänga av utan återbetalning vid regelbrott, men de saknar följande beviskrav för att ett regelbrott faktiskt har skett. ni ser klart o tydligt att det inte är något fusk alls på dem bilderna jag har skickat och det är med samma pc check som ni använder. Det är jag bannad för är "traces found for bloodfx modification [tw] in instance" vilket är inget fusk och bara för att man hittar det på ens dator BETYDER DET INTE ATT MAN HAR ANVÄNT DET PÅ UNIVE. DET GÅR INTE ANVÄNDA PÅ UNIVE EFTERSOM DET ÄR PURE MODE.
Så om ni frågar mig så är det en felaktig ban, och om en som är kunnig inom fivem grejer pc checka mig då så skulle dem själva säga att detta inte är fusk. eftersom det är BloodFx och det är inget fusk. + det går inte använda på unive och om jag nu skulle ha använt mig utav de då måste det också finns bevis på det och inte bara genom att hitta det på ens dator. bara för att saker ligger på ens dator betyder det inte att man har använt sig utav sakerna då måste ni komma fram med solklara bevis på det.

som sagt har inte laddat ner något fusk och har inget fusk.

Photos.exe - är någon system fil som jag inte vet vad den gör kollade själv upp det.

antimicro.exe är macros på fortnite SOM jag ladda ner EFTER hapy bannade mig. de är inte ett fusk de gör bara så du kan edita snabbare.

traces found for bloodfx modification [tw] in instance - är tydligen bloodfx som, helt vanliga bloodfx SOM inte går att använda på unive.

Det är en kille som blev bannad för exakt samma anledning som mig och han fick komma tillbaka.

Philip du själv brukar ju gå ut med på discord såhär: Är du bannad, felaktigt eller korrekt så kan du alltid lämna in en ban överklagan, Detta kan vara att man vill visa bättre ifrån sig, eller om man olyckligtvis blivit felaktigt bannad. och med detta sagt så vill jag såklart komma tillbaka annars hade jag inte gjort någon överklagan. om bara en som är kunnig inom fivem hade pc checkat mig under den tiden så hade de inte varit något problem, de jag försöker förklara för er och speciellt hapy är att om man har bloodfx på sin dator så betyder det inte att man använder det. Som jag har sagt tidigare så var det en kille som har fått komma tillbaka för exakt samma anledning som jag är bannad för, och ifall han får komma tillbaka och visa sin bättring så tycker jag också att jag bör få komma tillbaka och visa min bättring också. Som sagt har försökt o förklara min del och vill ju verkligen tillbaks till servern då detta är ett missförstånd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka