Accepterad SmOkZy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att 320 bannade mig för staff abuse, eftersom det är de som står på min ban. Antar för att jag använde mig utav /revive på sjukhuset på folk som var döda på platsen eftersom det var inga sjukvårdare på plats då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett krim scenario i hamnen som varade i ca 10 min ish och under den tiden som jag var i de scenariot var jag "helper" och de är inget konstigt med det, kortfattat efter scenariot så stack jag till rondellen för att gå in i en buske och därmed påbörja staff arbete. När jag är i noclip och tar /reportlist så tar de ca 2 min och sen blir jag taggad utav 320 i generellt i vanliga unive dcn och när jag kollar noga så märker jag att jag inte är med i staff dcn. Jag antog att jag blev demotad för att jag hade gjort för lite inom staff. Det tar ca 10 sekunder efter så blir jag kickad/bannad från vanliga unive dcn och därmed så fattade jag att jag blev bannad från unive och under tiden jag blev bannad ifrån vanliga dcn så satt jag i krim dcn med kompisar ifrån mitt gäng som jag var med i osen 1 min senare så blir jag skickad ifrån krim dcn och polis dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att jag har gjort fel eftersom det var 320 som bannade mig och då antar jag att jag har gjort något dumt som inte är så smart.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad för detta tidigare. Mina gamla bans minns jag inte exakt men om jag nu inte hade tagit lärdom utav dem tidigare bannsen så skulle jag antagligen blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag, jag kunde ha skitit att använda mig utav /revive på dem som var döda på sjukhuset och låtit dem få vård utav sjukvårdarna istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka