Accepterad SmOkZy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179376736/

Ditt Hex-ID: 110000148aa2860

Vad är din discord tagg? smokzy

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att de var ett scenario som slutade dåligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra från vårt gäng var vid sjukhuset och chillade där, när vi hade varit där ca 5 min så ser vi en polisbil som tar in vår polare till sjukhuset. När han var inne på sjukhuset så väntade vi utanför med vår bil på att polisen skulle ta vår polare in i bilen igen så vi kunde frita han snabbt och enkelt. Polisen börjar köra sin riktning mot piren/polisstationen och då tänkte vi att vi hade hunnit att få stop på deras bil men de slutade med att dem voltade utanför polisstationen och vi agerade bara snabbt med att börja rikta mot dem, men dem agerade på sitt sätt och sköt ner oss så vi dog. 2 minuter efter så kommer de någon annan från gänget och ska försöka ta oss men han gör på sitt val och därmed så skjuter han ner några poliser när vi redan var döda. han lyckades att ta mig till vårt gänghus och därefter några minuter så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, eftersom de var fel av oss att vi agerade som vi gjorde under scenariot och de var lite dumt som vi gjorde under den platsen/scenariot. Från början så trodde vi att de skulle bli ett bättre scenario där ingen skulle skapa onödiga skottlossningar emot dem, vår plan var att ta vår polare ifrån polisen snabbt och enkelt så att man kunde åka därifrån utan polisjakt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad att detta tidigare. Jag kommer inte ihåg mina bans så mycket men jag vet att jag har tagit lärdom av dem felen jag har gjort annars så hade jag blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle ha sett han nu åka in då kunde vi ha åkt till vårt hus för att göra en stor planering för att sen kunna ta gisslor till fritagningen för att kunna skapa en förhandling med polisen där vi ställer krav som hade gått bra. Detta hade kunnat ske på fängelset istället eftersom vi hade kunnat vänta tills han är i fängelset.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig efter min ban. Om jag skulle vara med inom liknande scenario så hade jag tänkt tillbaka på bannen och därmed hade jag tänkt annorlunda med att göra större planeringar och ta med gisslor till en fritagning.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja såklart.

Jag har försökt skriva till dig Philip på dc men verkar som att jag måste vara vän med dig för att kunna skriva till dig. Jag vet inte om du ser vad jag och eliasjern har skrivit till dig i en grupp som du är med i, om du nu skulle sett de så hade de alltid varit skönare om vi hade kunnat få något meddelande eller skapat en dialog med dig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka