Nekad SmOkZy | Ansökan till Servervakt [L1nky[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

smokzy

Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? SmOkZy#0918

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag - Fredag: 13:00 - 04:00
Helger: 16:00 - 04:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 8 - 9 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/939192212695166976/994799663242821642/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? EN servervakt enligt mig är en person som har fått ett väldigt stort förtroende av staffs. Dem är också till för att underlätta för staffs. Dem ska rpa som vanligt och inte leta fel hela tiden på varje person. Dem ska rpa som vanligt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker att jag är lämplig som servervakt eftersom att jag har rpat ganska länge samt att jag kan alla reglerna på servern. Jag har även bra koll på hur man är SV då jag har många polare som har vart/är det innan och dem har visat och förklarat hur man gör som SV.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig är en spelare som har riktigt bra rp och inte gör fel. Samt inte letar efter fel hos varje person. Han vill bara rpa som vanligt och när han ser att någon gör ett regelbrott så ska han ju såklart klippa och banna/kicka personen.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Att vara korruption eller abusa sina perms innebär att man använder sina perms för att få en fördel i sin rp som att till exempel att man revivar sig själv efter man har dött i ett scenario eller att man bannar en person för att komma bort/undvika från ett scenario.

Senast ändrad:
Tillbaka