Nekad Smoki.2k | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smoki.2k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mujib Rahman

Vad är ditt discord namn? Kai.2k

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Smoki Dookie och är född 2005

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,seriös rp och schyst mot andra människor.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill förbättra servern på det bästa sättet och vill göra servern så roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vara seriös och respektera alla på samma sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man — genom sina val, handlingar eller taktik — hjälper motståndaren att vinna, ofta genom att agera irrationellt, kortsiktigt eller ostrategiskt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har aldrig brutit någon regel ,jag har alltid skött mig på det bästa sättet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? På Unive RP gäller att man alltid ska ha samma namn på Steam och Discord, visa respekt mot andra spelare och staff, och uppträda på ett sätt som passar i rollspel. Man får inte förolämpa, metagamea, powergamea eller använda våld utan rollspelsmässig anledning (RDM/VDM). Alla beslut från staff ska följas, och man ska alltid agera som sin karaktär skulle ha gjort inom ramen för rollspelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt engagerad och noggrann, och jag tycker om att bidra till en positiv och respektfull gemenskap. Jag har erfarenhet av till exempel liknande servrar eller roller och är van vid att följa regler noggrant samtidigt som jag försöker göra spelet roligt för alla. Jag är också bra på att samarbeta och kommunicera tydligt, vilket jag tror är viktigt för att bidra som medlem/staff på servern.

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
- 1. Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
- 2. Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Använd ej ai nästa gång

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka