Nekad Smokezz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Eliasc123/Elias Mjukost

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-18 153151.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev pittad in i en vägg sen rpade jag inte så mycket på skadorna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag var jagad. Jag körde sedan till stäckan vid stora banken sen blev jag pittad rätt in i väggen. Då tänkte jag att jag skulle köra efter honom och få hans id. Men sen kom jag på att jag kanske ska rpa ist för det och låta staffs ta det ist för att jag ska försämra senariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban. För det var mitt fel att jag körde vidare istället för att rpa på skadorna som jag fick när jag blev inskickad i väggen. Istället för att köra efter han och få id. Förstår även varför staffs valde att banna mig då det såg inte så bra ut på klipp samt att begick ett regelbrott och förstår att jag fick bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har spelat på servern i typ 3 år och har några bans. Kommer inte ihåg alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade bara kunnat rpa bättre på skadorna gjort /sme svimmat och gjort senariot längre så att det blev bättre istället för att köra efter honom och försämra rpn genom att powergamea. Skulle gjort en /report kan någon specca. Istället för att försämra min rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska förbättra senariot genom att rpa på skadorna med /me /sme. För att göra det så realistiskt som möjligt. Även att om något sånt händer att någon pittar en eller gör något regelbrott som du är osäker på. Då kan man bara göra en /help eller /report så fixar staffsen det istället för du själv försämrar din rp genom att bryta mot regler och få id

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har full förstålse för det

Är inte bannad för FEARRP då jag tog det i support med Moezz och Eliasc123

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka