Nekad Smokezz | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz men tagg är dinmorshatyp

Vem var det som bannade dig? Znapix ( Mitt fivem e skumt står bara du är permanent avstängd kan visa bild på pm)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment IMG_1145.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig för att jag sköt en kille som ickemedlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg riktigt för de var typ 6 månader sedan men det som hände var att vi hittade en bil på torget som var igång och allt. Jag satt mig i bilen och hämtade upp mina vänner. Vi drog sedan mot piren. Efter vi hade varit på piren så var vi påväg mot röda garaget. När vi var framme så kommer ägaren till bilen och riktar på mig och mina vänner. Så jag hoppar it rpar för hans senario. Sen bad han mig sticka därifrån. Mina vänner blev rånade och allt. Jag hade en sniper i inventoryt så jag la mig på den vägen mellan gammla sjukhuset och röda garaget. Och där snipeade jag honom. Sen efter så sprang jag till ett garaget vid torget och körde o hämtade mina vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% fel gjort av mig. Jag skulle bar spelat för hans senario och jag förstår 100% barför han valde att banna mig. Måste bara tillägga jag antar att det var detta jag fick ban för. För när jag frågade han i pm så vägrade han o ge mig något klipp och jag försökte skriva lugnt om man bara hade kunnat få ett klipp men då börja han hetsa så jag sket i det och blockade han bara.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat sen 2019 och har över 80+ banns kan inte alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat spela för hans senario. Alltså låta han vinna senariot. Men tänkte inte så mycket där och då. Men fram över om jag blir unbannad så kommer jag visa väldigt bra rp från min sida och visa att jag kan rpa iäntligen. Förstår varför jag ficl min ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Har lärt mig att man kan låta andra vinna senarion och inte bara spela för att vinna ett senario. Spela så båda parterna har kul

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka