Dubbelpost Smokezz | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037/

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror staffs valde att banna mig för att jag sköt ner en kille vid vårat gänghus samt lootade honom efter ett tag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände exakt är att vi var typ 10 stycken hemma i vårat gänghus. Vi stog uppe i rondellen och efter ett tag så körde vi en runda till bloods för se vad dem gjorde. Efter ett tag körde vi därifrån för ingen var där. Sen när vi var påväg hem så såg jag att en bil var efter oss. Jag stannar upp men han kör förbi. Jag kör hem och då märker jag att han kör in bakom mig. Jag stannar upp i rondellen och dirrekt börjar dem hetsa mot oss. Jag pratar med lugn ton men dem sitter och hetsar mycket. Dem sitter och säger till dem med ljusröst att dem låter som flickor och att dem ska sticka oss samt att dem skulle skjuta mot oss. Jag börjar höja tonen och dem börjar pitta. Jag kör längre upp i rondellen efter som att jag kunde inte snacka med dem och dem stog bara och hetsade. Jag stod däruppe i rondellen och efter ett tag så gick jag ner för jag fick nog. Jag går ner och dem kör över oss när vi försöker prata. Sedan då så fick jag nog jag sköt föraren sedan försökte jag kidnappa han andra men då han valde att fearrp och börja skjuta mot oss när vi stod 3 stycken och riktade. Inte så mycket mer hände. Sedan kommer en till bil en Bmw x6 och börja skjuta och vi sköt ner den bilen. Efter typ 5-10 minuter så lootade jag en kille på en glock och en telefon. Sedan efter det så tog jag kroppen och dumpade honom runt ett hörn. Sedan efter det hade hänt så satt vi i gängvc och snackade om senariot och då blev jag indragen till krimsupport. Jag snackar sedan så får jag indragen krim av W1dde. Han sa att jag bara skulle få indragen krim men förstår varför jag fick ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker nog att min ban är plaserad rätt. Men skulle säga att Lootningen var felaktig för att vi var 10 stycken som hade kontroll över gänghuset och även 1-2 från bloods som var där. Men kanske inte skulle skjutit men tyckte det var drygt att dem höll på att VDMA oss och hålla på att hetsa. Tyckte det var lite lågt av dem att sitta och hota och ha så tråkig rp men bara för dem har låg rp ska man inte sjunka till samma nivå. Skulle bara gått fram och kidnappat dem istället för att skjuta. Men tyckte det var fel från båda hållen. Liksom var fel av mig att skjuta så dirrekt. Samt var fel av dem att komma och hetsa samt att dem valde att fearrpa för att vi 3 riktade på honom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ganska många bans sen innan har spelat på servern i snart 3 år

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade bara kunnat låta senariot varit. Men tyckte det var riktigt drygt att dem körde upp och hetsade och höll på att gå in i familjer och vidare. Samt att dem kom upp och mordhotade oss med att dem skulle stycka/hugga mig och dem andra samt att dem höll på och säga att dem med ljusröst lät som flickor. Kanske är konstigt men dem kom precis tillbaka till servern och dem visste inte det men vi sa till dem och fixade det. Kunnde även loggat bara. Men man ska ju inte behöva logga för att man inte ska bli bannad så tog lärdom att man kanske inte ska skjuta för minsta lilla. Förtår nu i efterhand att jag kanske skulle låta dem gå till steget att dem sköt eller att dem gjorde något för att kanske inte ser så bra ut att jag bara skjuter. Men hade jag inte skjutiti så hade dem fortsatt. Kunde skrivit en /report några är och håller på vid vårat gänghus.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska skjuta för minsta lilla och man ska låta dem gå till steget att dem skjuter även att man inte ska loota så snabbt. Låta det ta lite tid och se vad som händer. Om någon polis kommer eller om dem väljer att storma. Men tyckte att det var lite fel att jag blev bannad för lootning för att jag sköt ner dem sen 10-15 minuter efter så lootade jag. Tyckte vi hade ganska bra övertag i senariot för att vi var 10-12 stycken vid huset och vi vet ingame att inte så många från sons är aktivta. men förstår att det inte ser bra ut efter som jag sköt sen lootade. Men i hela fallet så sköt jag sen 10-15 minuter efter så lootade jag honom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag har full förståelse för det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka