Accepterad Smokezz | Ban Överklagan [Gmannen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz#3478

Vem var det som bannade dig? Gmannen/Winter010.

Hur lång tid var din ban? 4 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-21 164816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som jag inte rpade men rpade i äntligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag fick min ban var att jag chillade med några polare vid vårat hus. Sen så ser jag en bil tänker skit samma och rpar vidare. Sen så börjar bilen skjuta mot rondellen så jag tar ut en bil kör upp vid en kulle och kollar vad som händer. Sedan så kör jag ner för kullen kollar hur alla mår som blev skjutna/skadade. Jag kör sedan ut från huset och där kampar en mercedes amg och en mercedes E63 amg. Jag kör där ifrån sedan så följer dem efter mig till huset. Sedan vänder jag och några andra och kör efter dem. Då så stannar bilen som vi jagade stanna och sväng ut. För när dem bromsar så flyger vår bil och det vet dem mycket väl. Sen så kör dem fram till mig och säger OMG DET ÄR HAN IGEN HAN SOM INTE FÅR ONT i den stilen. När dem var framme hos mig så höll jag på att skriva /sme ont i nacken. Men på hans klipp när dem är där så Trycket jag först T sen ska jag skriva /sme ont i nacken och det går inte så snabbt. Så när dem typ precis kört så kommer det upp jag rpar och sånt. är där i typ 2-4 minuter och rpar för mina polare var där och sånt och vi rpade dem kollade hur jag mådde. Sen så var det inte mycket mer med det. Sen rpade jag vidare med mina polare. Kör hem och sen så kör vi och säljer LSA. Och när vi är där och säljer så får jag en ban mitt i allt. Visste att jag skulle få en ban för detta. Har en exakt lika dan händelse innan. Och där säger han lika dant men fast jag rpar på mina skador och det kan du ni/du se på mitt klipp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det är en felaktig ban för att Motparten använder sin bil lite som ett vapen för att skicka oss så vi flyger och deras bil laggar fram. Spawna in den på Flygplatsen sen så kör någon sen speccar någon den så ser ni att den laggar och har skitbra svängar och går typ inte i sönder. Men om vi kollar på det som jag tydligen ska ha gjort så skulle jag inte säga att jag har gjort något fel för att när dem är vid mig så har jag precis krockat och IRL så får man inte ont direkt samt att jag tryckte T skrev /sme ont i nacken. Och rpade vidare på mina skador/med mina vänner. Och att trycka T hitta / tecknet sen skriva SME ONT I NACKEN går inte jätte fort. Men i alla fall sen när dem är typ framför mig så rpar jag och det hör dem inte via vc. Och sen kan ni se i Loggsen att jag har skrivit in /sme ont i nacken i det senariot.

Men I alla fall. Kan spawna in bilen och testa den för att den lagga fram och buggar går inte i sönder. Kan inte spawnnamnet men ni kan se på ett ungefär hur det ser ut för mig för den laggar fram. Kolla Kommentarerna för klipps och hur bilen ser ut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har spelat på servern i 3 år snart så har några stycken kommer inte ihåg alla mina bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag vet inte för att jag rpade på mina skador skulle inte säga att jag har gjort så mycket fel för att tänker att skriva /sme ont i nacken sen rpa på mina skador och hoppa ur bilen ramla mina polare lyfter mig och jag åker med dem. Vet inte om jag hade kunnat göra så mycket annorlunda. Hade kunnat skriva /sme svimmat hade jag kunnat. Men rpade på mina skador rpn blev inte sämre för dem eller för någon där så vet inte riktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså ja det har jag. Istället för att göra /sme ont i huvudet och rpa så så hade man istället kunna använda /sme svimmat istället. Och det är även det jag kommer göra. Men fick bannen för att jag inte rpade men det har jag och det kan jag svära på. för blev nyss bannad för nästan samma sak. Och jag tog lärdom av den och det kan ni fråga dem flästa i mitt gäng. att jag /sme svimmat då och då när vi krockar. Men känner att skriva det hela tiden blir samma rp. Men ska börja göra det. För kanske blir bättre för andra/alla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag har full förstålse för det

Senast ändrad:
Skärmbild 2023-03-21 165146.png
Sen här är deras bil som som buggar fram när man kör över 200-300 och svänger. Kan inte spawnamnet

Vet inte hur jag ska skicka klippet men kan skicka det. Den som tar banöverklaganen skicka till mig i pm så skickar jag den till dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka