Accepterad Smokezz | Ban Överklagan - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam Nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013778037

Ditt Hex-ID: 11000013ecb5275

Vad är din discord tagg? Smokezz/dinmorshatyp

Vem var det som bannade dig? Znapix

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-04 213100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig för att jag sköt en kille med en sniper när jag var icke medlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer inte ihåg exakt vad som hände men kan förklara det jag kommer ihåg. Det var 6-7 månader sedan. Jag spawnade vid torget och tog en cykel bort från torget. Jag såg en bil som stod igång så jag tog den och åkte och hämtade upp mina kompisar. Sedean åkte vi till piren och sedan efter när vi var klara på piren så åkte vi till röda garaget. Bilen stängdes av utanför röda garaget och en kille pittar in oss i en vägg vid rödagaraget. Sedan hoppar han ut med vapen uppe och skriker ut ur bilen. Han tar mina kompisar och låter mig gå. Sedan kör dem upp på röda garaget och rånar dem. Jag hade en sniper på mig sen tidigare för jag hade precis kommit in efter 3 veckor för jag hade indraget allt. Sen så i alla fall så rånar han mina kompisar på andra våningen i röda garaget. Så jag står på motorvägn brevid och snipear han och sen kör jag iväg och dumpar bilen. Men precis när jag skulle dumpa den så blev jag bannad. Anledning var typ krim utan krim tror jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% en rätt lagd ban och det var jag som gjorde regelbrottet. Men sen efter ett tag så frågade jag Znapix om han kunde skicka klipp. Men då istället börjar han små hetsa och säger att han inte har klipp. Sen efter 10 minuter så har han ändrat bannen till inkompetent istället. Men samtidigt vet att det jag att det var jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 80+ bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade istället kunnat spela och förlorat scenariot så hade jag inte blivit bannad. Men jag spelade för att vinna scenariot och de var dumt gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte skjuta utan krim

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka